Sunday, December 5, 2010

Jatuh cinta lagi! ♥

Semua kawan saya perasan yang saya sekarang dah takboleh lepaskan phone murah saya tu. Mereka cakap saya tak sudah sudah ber-texting. "Ada cinta baru lah tu!" kata mereka. Mereka cakap saya sedang dilamun cinta, mereka nampak saya bahagia.

Ya kawan kawan, saya sedang berbahagia! Saya ada cinta baru dan saya sayang dia sangat sangat! Saya taktahu apa yang dah buat saya jadi macam ni. Hmm mungkin sebab saya jatuh cinta lagi sekali kot! Kan? Hihi

Kepada awak, saya nak awak tahu yang awaklah sebab saya tersenyum selepas terbangun daripada tidur saya setiap hari. Awaklah penyebab saya rapat dengan phone murah saya balik. Awaklah penyebab phone saya tak diam berdering setiap waktu. Saya nak awak tahu yang saya sangat sangat sayangkan awak. Saya harap awak sayang saya juga sepertimana saya sayangkan awak.

Awak tahu tak betapa bahagianya rasa bila saya dengar suara awak? Saya rasa saya nak jerit kuat kuat, saya nak bagitahu satu dunia yang saya sayang 'gila' dekat awak! Ahaha

Awak, saya sayang awak! ♥


4 comments:

ed shahir said...

omaigod...so sweet...hope kekal yeah..:)

'Atiq Syimir said...

Heyy Ed!
Sweet eh? Takda lah, biasa je. Kiki.
Insyaallah kekal. Amin.

*thanks for coming here, btw. (:

Khaleeqa Idrus said...

Bapak ah! Biasanya perempuan je yang tergedik gedik buat post macam ni. Sekarang laki pun layan jugak. Hahaha. I have no say here but orang-orang tua selalu pesan, kalau dah sayang jangan sayang sgt-sgt. Masa depan boleh dirancang tapi jadi atau tak, ha DIA je yg tahu, boy.

All the best!
Single itu tenang.
Bercinta itu ternyata lebih indah ;)

'Atiq Syimir said...

Khaleeqa:

Hahaha jahat eh kakak i ni! Hish apa ingat lelaki takda perasaan ke? :P

Thanks kak! (:

´