Tuesday, June 2, 2009

GAY LAHH SGT! HAHA :D

tu lah susah nye jadi orang bodoh macam korang kan? harap je pergi solat, tp kalau mulut mcm longkang busuk nak membebel kat aku pasal benda puki ni nak buat apa? kira kau dah bagus sangat? haha memang tak lah kan? kalau dah setakat pekataan English yg senang ni pun kau dah bodoh susah nak faham, jangan lah nak berharap tinggi nak jd cikgu aku ke ape kan, ehh silap plak, TEACHER lahh weh! dah tak tahu tu bodoh lah kan? meh nak aja GAY tu ape. OKAY?

The term gay (ɡeɪ) was originally used, until well into the mid-20th century, primarily to refer to feelings of being "carefree", "happy", or "bright and showy"

weh kau faham ke tak ni? ye lah kan kau tu bodoh! HAHA yg cakap td tu entah entah sunat pun tak lagi kot!

4 comments:

KeMoPatH™ said...

aku sokon la weyh!
HAHAHHA:D
bodoh arr budak2 tuh!

atiqqqq said...

bukan bodoh lagi dah nie.
nie da masuk tahap babi puki bangang bengap dan sbagai nye!
HAHAHAHHAHA *puas hati*

Nasyim Khadri said...

omg atiq, haha. just ignore those kind of people. (:

atiq said...

haha yeah nasyim, those people are all stupid and I hate them too much! (:

´